Keistimewaan Anak Perempuan

Besar pahalanya menggembirakan anak perempuan.

Kanak-Kanak Overdose Vitamin

Jadilah sahabat dan pendengar untuk anak anda.

Resepi Bayi

Resepi Menyediakan Makanan Anak Kecil Anda

Genius

Bagaimana anak-anak mempraktikkan perkara dan berfikir secara kritis dan kreatif

Bestnyer Main Buih Sabun

Rangsang perkembangan minda dengan main buih sabun

Impak Kem Motivasi

Impak positif daripada kem motivasi

Senarai Simple Recepi For Breakfast

Pelbagai variasi senarai resepi ringkas

21 Tempat Menarik Di Malaysia

Tempat menarik untuk honeymoon, famili day, release tension dsb

Selasa, 4 Julai 2017

Ismail Accutherapy Centre, Batu Pahat Johor

“Korang kan, kalau ada mak bapak yang tak berapa sihat tu, datang la sini. Yang stroke ke, yang slipped disc ke, yang lutut sakit ke, minyak lutut abis ke, yang nak datang servis badan je ke pun boleh. Highly recommended sgt. InsyaAllah dengan izin Allah ye, kita ikhtiar untuk orang tersayang. Bayaran ikhlas je tau, tapi dia punya layanan macam kita bagi diorang sejuta tau. Memang terbaekkk!!!” Wani

“Priceless! Bila sakit lutut mak hilang dengan drastik walau baru sekali rawatan. Alhamdulillah, setelah bertahun2, akhirnya mak dah dapat duduk antara dua sujud dengan sempurna dan selesa. TQ bos Ismail dan Wan sebab beri rawatan alternatif yang sememangnya terbaikk. Senyuman mak cukup wat aku rasa gembira”. Mohd Rasidi Rahim

“Alhamdulillah.... lepas pegi sini... bapak saya dah boleh berjalan daripada guna tongkat kaki 4, tukar kepada tongkat kaki 1 je. Harap lepas ni tak yah pakai tongkat dah. Terima kasih staf yang membantu bapak saya”. Mohd Syarifuddin

Sekiranya memerlukan rawatan, bolehlah ikhtiar ke sini. Lihat semua gambar, ada maklumat seperti alamat, masa operasi, serta prosedur untuk mendapat rawatan di situ. Untuk pendaftaran sila hubungi 07-4332393 atau 019-7572654.









Get this widget here
Ruang Iklan Untuk Di sewa