Selasa, 4 Julai 2017

Ismail Accutherapy Centre, Batu Pahat Johor

“Korang kan, kalau ada mak bapak yang tak berapa sihat tu, datang la sini. Yang stroke ke, yang slipped disc ke, yang lutut sakit ke, minyak lutut abis ke, yang nak datang servis badan je ke pun boleh. Highly recommended sgt. InsyaAllah dengan izin Allah ye, kita ikhtiar untuk orang tersayang. Bayaran ikhlas je tau, tapi dia punya layanan macam kita bagi diorang sejuta tau. Memang terbaekkk!!!” Wani

“Priceless! Bila sakit lutut mak hilang dengan drastik walau baru sekali rawatan. Alhamdulillah, setelah bertahun2, akhirnya mak dah dapat duduk antara dua sujud dengan sempurna dan selesa. TQ bos Ismail dan Wan sebab beri rawatan alternatif yang sememangnya terbaikk. Senyuman mak cukup wat aku rasa gembira”. Mohd Rasidi Rahim

“Alhamdulillah.... lepas pegi sini... bapak saya dah boleh berjalan daripada guna tongkat kaki 4, tukar kepada tongkat kaki 1 je. Harap lepas ni tak yah pakai tongkat dah. Terima kasih staf yang membantu bapak saya”. Mohd Syarifuddin

Sekiranya memerlukan rawatan, bolehlah ikhtiar ke sini. Lihat semua gambar, ada maklumat seperti alamat, masa operasi, serta prosedur untuk mendapat rawatan di situ. Untuk pendaftaran sila hubungi 07-4332393 atau 019-7572654.








0 comments :


Get this widget here
Ruang Iklan Untuk Di sewa