Ahad, 29 April 2012

All in Mess

Gini ler keje budak berdua nie tiap hari.Ini baru dalam bilik punyer toys belum dalam locker & satu bakul lagi kat luar dalam rumah kecik diorang. Rasa cam nak buang tapi penah dengar ceramah tak baik buang barang anak sewenangnya mungkin barang tu barang kesayangan mereka. Kadang smpai ke luar rumah. Klu ade keje sek haikal mesti cepat buat nanti kena denda katanya. Kat sekolah haikal buat cepat2 sebab cikgu upah coklat klu siap cepat, sebiji jer pun tapi ia buat budak2 semangat buat keje sekolah. Dania time balik sekolah mesti cikgu ikat tocang dua. Macam sailormoon cikgu cakap. Da berkurun da sailormoon tu cikgu mesti cikgu suka tengok kartun sailormoon tu dlu....:)







0 comments :


Get this widget here
Ruang Iklan Untuk Di sewa